Odpowiedzi

2010-02-02T16:03:08+01:00
2x+300 - długość
x - szerokość
obw=5 400m

2*(2x+300) +2*x= 5 400
4x+600+2x=5 400
6x=4800
x=800 - szerokość

2*800+300=1600+300=1900 - długość
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T16:04:48+01:00
X-szerokość
2x+300-długość
5km 400m=5400 m
2x+2*(2x+300)=5400
6x+600=5400
6x=4800/:6
x=800
2x+300=1900

Odp długość wynosi 1900 m a szerokość 800 m


LICZĘ NA NAJLEPSZĄ!!
2010-02-02T17:24:32+01:00