Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T16:00:21+01:00
A)5
B) 9
C)-8
D)2/3 (dwie trzecie)
2 5 2
2010-02-02T16:01:18+01:00
A]
x+15=20
x=20-15
x=5
wstaw liczbę 5
b]
12+x=3
x=3-12
x=-9
wstaw liczbę (-9)
c]
5x=-40
x=-40:5
x=-8
wstaw liczbę(-8)
d]
9x=6
x=6:9
x=⅔
wstaw liczbę ⅔
2010-02-02T16:02:30+01:00
A) x+15=20 |-15
x=20-15
x=5

B) 12+x=3 |-12
x=3-12
x=-9

C) 5x=-40 |÷5
x=-8

D) 9x=6 |÷9
x=⁶/₉
x=²/₃