Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T16:01:20+01:00
Dlatego że nie da sie dokładnie ich określić
4 2 4
2010-02-02T16:01:44+01:00
Ponieważ każdy z oceanów ma swoje prądy, i "przesuwa" się w inną stronę i nie da się dokładnie określić ich położenia.
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T16:07:27+01:00
Każdy z oceanów ma swoistą budowę geologiczną i geomorfologiczną, samodzielny system prądów morskich i cyrkulacji wód oraz własny ustrój hydrobiologiczny. Granice między nimi są umownne.

cean to jest poprostu jedna wielka woda i nie da się go dokładnie rozgraniczyć, nie ma żadnej widocznej granicy, jedynym sposobem na ich jakiś podział to umuwienie się co do granic
noo zostały ustanowione przez geografów i nie ma naturalnej granicy wody

czyli nie można je dokładnie określic
4 5 4