Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T16:08:52+01:00
UNESCO :
United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization".
Organizacja Narodów Zjednoczonych do Spraw Oświaty, Nauki i Kultury

UNICEF :
"United Nations International Children’s Emergency Fund".
Od 1953 United Nations Children’s Fund, polska nazwa – Fundusz Narodów Zjednoczonych na Rzecz Dzieci

ONZ :
"Organizacja Narodów Zjednoczonych".
Uniwersalna organizacja międzynarodowa

WHO :
"Światowa Organizacja Zdrowia"
Jedna z organizacji działających w ramach ONZ.

CARITAS :
Jedna z największych organizacji charytatywnych działających w Polsce, jak i na świecie.

AMNESTY INTERNATIONAL :
Międzynarodowa organizacja pozarządowa, której celem jest zapobieganie naruszeniom fundamentalnych praw człowieka poprzez wszelkie pokojowe akcje obywatelskie


P.S. To nie jest AMENSTY INTERNATIONAL tylko AMNESTY INTERNATIONAL !
Ja w wyjaśnieniu mam źle bo kopiowałem od cb.
Pozdrawiam i mam nadzieję że się przyda ;p
11 3 11
2010-02-02T16:09:00+01:00
UNESCO-angielskie-United Nations Educational , Scientific and Cultural Organization.
polskie-organizacja narodów zjednoczonych do spraw oświaty.

UNICEF-angielskie-United Nations International Children's Emergency Fund.
polskie-Fundusz narodów zjednoczonych na rzecz dzieci.

ONZ-Organizacja narodów zjednoczonych

WHO-Światowa organizacja zdrowia

CARITAS-Katolicka organizacja charytatywna

AMENSTY INTERNATIONAL-Serwis na temat praw człowieka i ich obrony
5 3 5