Odpowiedzi

2010-02-02T16:07:44+01:00
Anoreksja jest chorobą psychiczną, której podłoże znajduje się w rodzinie, środowisku chorego. Chora jednostka popada w zaburzenia w odżywianiu w efekcie zetknięcia się z patologiami rodzinnymi, toksycznymi rodzicami, czy brakiem akceptacji środowiska. Lata pracy nad rozgryzieniem źródła anoreksji, doprowadzają do wniosku, że brak akceptacji swojego ciała rodzi się z negacji dotychczasowego życia. Dziewczęta częściej niż chłopcy popadają w tego typu zaburzenia.
2010-02-02T16:08:15+01:00
Bulimia - choroba układu pokarmowego; napady żarłoczności z jednoczesną obawą utycia powodującą wymuszona wymioty i stosowanie głodówek, wyniszcza organizm.

Anoreksja - choroba układu pokarmowego; tzw. jadłowstręt psychiczny, choroba ciała i duszy, powoduje osłabienie i odwodnienie spowodowane niską samooceną i nadmiernym odchudzaniem.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T16:09:48+01:00
Anoreksja i jej odwrotność bulimia to zaburzenia odżywiania.
Anoreksja wiąże się z utratą apetytu.

Chorobliwa anoreksja to odmowa przyjmowania pokarmów;jest objawem poważnych problemów psychologicznych.
Bulimia przejawia się nagłymi napadami wilczego apetytu lub
ciągłą nieodpartą potrzebą jedzenia-obżeramy się aby zagłuszyć stres. Niektóre nastolatki cierpią na przemian na anoreksję i bulimię. jeśli coś więcej bo mam tego mnóstwo to napisz na gg 12390101 ale proszę o naj :**