Który to wiek ????

5000 lat p.n.e
100 lat p .n.e
400 lat p.n.e
200 lat p.n.e
8000 lat p.n.e
4000 lat p.n.e
36 r p.n.e

Który to wiek licząc od 2000r. naszej ery

2,5 tys. lat temu
5 tys. lat temu
3,5 tys lat temu
3 tys. lat temu


POMOCY PLISSS. Tylko szybko. Dam naj:):)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T16:06:30+01:00
Który to wiek ????

5000 lat p.n.e - L w. p.n.e
100 lat p .n.e - I w. p.n.e
400 lat p.n.e - IV w. p.n.e
200 lat p.n.e - II w. p.n.e
8000 lat p.n.e - LXXX w. p.n.e
4000 lat p.n.e - XL w. p.n.e
36 r p.n.e - I w. p.n.e

Który to wiek licząc od 2000r. naszej ery

2,5 tys. lat temu - V w. p.n.e
5 tys. lat temu - XXX w. p.n.e
3,5 tys lat temu XV w. p.n.e
3 tys. lat temu X w. p.n.e
6 4 6
  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T16:06:32+01:00
Który to wiek ????

5000 lat p.n.e - L w .
100 lat p .n.e - I w.
400 lat p.n.e - IV w.
200 lat p.n.e - II w.
8000 lat p.n.e - LXXX w.
4000 lat p.n.e - XL w.
36 r p.n.e - I w.

Który to wiek licząc od 2000r. naszej ery

2,5 tys. lat temu - V w. pne
5 tys. lat temu - XXX w. pne
3,5 tys lat temu - XV w. pne
3 tys. lat temu - X w pne
6 3 6
2010-02-02T16:08:20+01:00
5000 lat p.n.e - L w. p. n. e.
100 lat p .n.e- I w. p. n. e.
400 lat p.n.e -IV w. p. n. e.
200 lat p.n.e- II w. p. n. e.
8000 lat p.n.e- LXXX w. p. n. e.
4000 lat p.n.e- XL w. p. n. e.
36 r p.n.e- I w. p. n. e.

2,5 tys. lat temu - V w. p. n. e.
5 tys. lat temu - XXX w. p. n. e.
3,5 tys lat temu - XV w. p. n. e.
3 tys. lat temu - X w p. n. e.
9 2 9