W JAKIM CZASIE POKANAMY 120 KM JEZELI W CIAGU GODZINY POKONUJEMY 90 KM
2)ROLNIK OPSIAŁ ZBOZEM 7\12 SWOJEJ ZIEMI A ZIEMNIAKAMI OPSADZIL O 1/5 MNIEJ OBSZARU OPSIANEGO ZBOZEM POZOSTALA POWIERZCHNIE ZAJMOWAŁ LAS jAKA CZESC ZIEMI ROLNIKA ZAJMUJE LAS

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T16:07:53+01:00
90km odpowiada 1h
30km odpowiada 20min
120km opowiada 1h 30 min
Odp:W czasie 1h 30min pokonamy 120km
2010-02-02T16:08:09+01:00
120km-60min
90km-x
120*x=90*60
x=45min
2010-02-02T16:13:09+01:00
S1=120 km t1=?
s2=90 km t2=1h

90km-1h
120km-x
90x=120*1/90
x=1⅓h

1h=60min
⅓*60=20 min

x=20 min + 60 min
x=80 min