Napisz dalszy ciąg dialogu
pyt. Dlaczego chodziliście na tajne spotkania?
odp. Ponieważ niemcy zamkneli polskie szkoły
pyt. Gdzie odbywaly się lekcje?
odp. W prywatnych mieszkaniach.
pyt. Skąd mieliście książki?
odp. Niektórzy posiadali przedwojenne książki, często jednak tylko nauczyciel miał książkę
pyt. To jak się uczyliście?
odp. Na lekcje przychodziliśmy pojedyńczo, tak samo wychodziliśmy. Na stole były rozłożone karty lub robótki ręczne. Zeszyty nosiliśmy ukryte w torbach na zakupy.








Klasa 6

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-05T13:34:26+01:00
Dalszy ciąg dialogu:
pyt.Czego się uczyliście
odp. Głównie histori Polski i tego jak byc patriotą
pyt.Jak prowadzone były zajęcia?
odp.Uczeń i nauczyciel siadali przy stole,czytalismy wiersze i dziela patriotyczne, rozmawialismy o ojczyźnie
pyt.Jak myślisz czy takie tajne nauczanie wpłynęło na dobro Polski?
odp.Zdecydowanie tak,młode pokolenie patriotów nie pozwoliło Polsce polegnąć,pamięć o ojczyźnie nie zaginęła, i Polacy mogli wszcząć walkę o niepodległość
2010-02-05T19:22:34+01:00
Pyt. Czego uczyliście się na tych lekcjach ?
Odp. Uczyliśmy się Języka Polskiego, Modlitw, wpradzie prawie tego wszystkiego co teraz tylko że nie języków obcych.
Pyt. Co było ja niemcy przyłapali dziecko na nauce ?
Odp. Zabijali go .