Odpowiedzi

2010-02-02T16:15:14+01:00
Zaproszenie

Nasza organizacja ochrony środowiska, zaprasza przede wszystkim młodzież byście razem z nami zadbali o środowisko, by żyło nam się lepiej niż dotychczas. Więc serdecznie zapraszamy was dziś o godzinie 17:30 na spotkanie pod modrzewiem.

Zaprasza Organizacja ochrony środowiska.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T16:16:21+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszamy Młodzież szkół ponadgimnazjalnych na spotkanie pod modrzewiem. Obędzie się tam wiele interesujacych gier, zabaw, wyminy swoich mysli. Każdy uczestnik będzie mógł skosztowć włsnoręcznie wypieczonych ciasteczek. Spotkanie odbędzie sie 17.06.2010 roku o godz 13.00
Serdecznie zapraszamy
1 3 1