Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-04T18:15:46+01:00
Spektakl bylby o robotach które każdemu robią na złość.Mieszkaliby na planecie Sawrit .Jeden o imieniu Fatek (najmniejszy) i najbardziej brojny drugi Tori ( sredni) był by dobry a trzeci Pones ( największy,najsliniejszy) i najbardziej zły,ma gdzies zasady Tori'ego i innych.Trzej bracia nie są dla siebie dobrzy.Fatek chce być jak Pones a Tori nic nie może zrobić. Tori-przesądny, uczciwy,czuły,dobry,zakochany
Fatek-łatwowierny, uparty, śmieszny
Pones-silny,dumny,sprytny,podstępny.
Gdy Pones i Tori zakochają sie w Arms wywołają między sobą wojne.
Nieoczekiwanie wygra Tori i zawanie z Ponesem zgode.
Tym czasem Fatek poszedł do szkoły Matematycznej i został Królem planety Sawrit.
Mam nadzieje że sie spodoba...dużo poświęcilam czasu ;]
1 5 1
2010-02-04T19:28:42+01:00
Spektakl bylby o robotach które każdemu robią na Dobro.
Mieszkaliby na planecie Świder.
Jeden o imieniu Liput (najmniejszy) i najbardziej brojny
drugi Clown ( sredni) był by dobry a
trzeci Troy ( największy,najsliniejszy) i najbardziej
rozsiewalby Zło po planecie, ma gdzies zasady Clown'ego i innych.
Trzej bracia nie są dla siebie źli.Liput chce być jak
Troy, a Clown nic nie może zrobić.
Clown-przesądny, uczciwy,czuły,dobry,zakochany
Liput-łatwowierny, uparty, śmieszny
Troyn-silny,dumny,sprytny,podstępny.
Gdy Liput i Ttoy zakochają sie w Izabel wywołają między
sobą wojne.
Nieoczekiwanie wygra Troy i zawanie z Clownem zgode.
Tym czasem Liput poszedł do szkoły Matematycznej i został
Królem planety Świder.