Odpowiedzi

2010-02-02T16:20:47+01:00

jest ale 10 plag egipskich tylko,11 i 12 nie istnieją
1.wody Nilu zamieniły się w krew
2.na egipt spadł deszcz żab
3.plaga komarów
4.plaga much
5.całe bydło w egipcie umarło
6.wszyscy ludzie i zwierzęta dostały nagle wrzodów
7.grad i błyskawice
8.przyszła szarańcza i niszczyła wszystko na swej drodze
9.nastała ciemność i mgła
10.śmierć synów pierworodnych
28 4 28
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T16:22:19+01:00
Plagi egipskie (jest ich 10 nie 12):
Plaga pierwsza: woda Nilu i wszystkich rzek w Egipcie, wszelkiej wody została zamieniona w krew. Drugą plagą były zesłane żaby lub ropuchy (istnieją różne wersje) na cały Egipt. Trzecią plagą było zesłanie komarów, a czwartą much. Piąta plaga to była śmierć bydła - Egipcjanie byli przerażeni, gdy bydło zaczęło zdychać z niewiadomych powodów. Plaga szósta to wrzody na ciele Egipcjan - szczególnie dotknęły faraona. Kolejną, siódmą plagą, był grad zesłany z nieba, który zniszczył plony. Zesłanie roślinożernej szarańczy, która zjadała wszystkie rośliny jakie spotkała na swojej drodze było plagą ósmą. Dziewiątą plagą były tzw. "egipskie ciemności" - zupełna ciemność ogarnęła cały Egipt. Ostatnią, dziesiątą plagą, była śmierć wszystkich pierworodnych synów egipskich, w tym również syna faraona.
29 3 29