Podkreśl nazwy tych pierwiastków i związków chemicznych, które w temperaturze pokojowej występują w stałym stanie skupienia.

woda, żelazo, ołów, dwutlenek węgla, siarka, węgiel, tlen, potas, metan, złoto, ozon, sód, rtęć ..

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T16:18:28+01:00
Cześć Martynnko nie jestem pewna ale chyba:
żelazo, ołów, siarka, węgiel,potas, złoto, sód,

dasz punkty plisss . ^^
72 4 72
2010-02-02T16:18:32+01:00
Żelazo, węgiel, złoto, sód, metan, siarka
59 4 59
2010-02-02T16:18:57+01:00
Żelazo, ołów , węgiel złoto potas sód siarka
29 4 29