Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T16:21:54+01:00
Gejzery są to gorące źródła, które gwałtownie wyrzucają wodę i parę wodną o temp. około 100⁰C. Woda z gejzerów ogrzewana jest zalegającą kilka kilometrów pod ziemią magmą w procesie hydrotermalnym. Wybuchy gejzerów są dość regularne, ale dla każdego źródła odstępy pomiędzy kolejnymi wybuchami są inne. Woda może być wyrzucana na wysokość nawet 30-70 m.
13 1 13
2010-02-02T16:22:01+01:00
Gorące źródła, które powstają dzięki ogrzewaniu się wód podziemnych w wyniku ich kontaktu z magmą.
13 5 13
2010-02-02T17:17:51+01:00
Gejzer to źródło , z którego pod wysokim ciśnieniem na powierzchnię wydobywają się gorąca woda oraz para wodna.
24 1 24