Odpowiedzi

2010-02-02T16:27:21+01:00
Cechy bajki:
1. autor podkresla akcje
2. poczatek i koniec sa wyraznie podkreslone przez autora
5. maja prosta budowe ( fabule)
6. wystepuje ograniczona ilosc postaci
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T16:29:18+01:00
Bajka narracyjna
-ma krotka i nieskompklikowana fabule
-jest napisana wierszem
-alegoryczność
-postaciami moga byc ludzie lub tez zwierzeta czy przednmioty posiadajce cechy ludzkie
-krotki utwor
-zawiera moral
-Każda bajka posiada charakter dydaktyczny
-utwor zartobliwy
-czesto ukazuje ludzkie przywary
-zblizona do noweli
7 3 7