Podaj po pięć przykładów liczb:a)podzielnych przez 2 które są większe od 100 i mniejsze od 150:
b)podzielnych przez 10 które są większe od 3456 i mniejsze od 3999:
c)większych od 2000 i mniejszych od 2600,niepodzielnych przez 5:

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-06T17:29:16+02:00
A)
-102
-112
-124
-136
-148
b)
-3500
-3660
-3790
-3800
-3990
c)
-2001
-2109
-2106
-2111
-2459

PROSZĘ WYBIERZ MOJĄ ODPOWIEDŹ JAKO NAJLEPSZĄ OK?

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
2 4 2
2009-10-06T17:29:18+02:00
A)podzielnych przez 2 które są większe od 100 i mniejsze od 150:
102,104,106,110,120
b)podzielnych przez 10 które są większe od 3456 i mniejsze od 3999:
3460,3470,3480,3490,3500
c)większych od 2000 i mniejszych od 2600,niepodzielnych przez 5:
2001,2002,2003,2009,2007
3 3 3
2009-10-06T17:32:34+02:00
A. 110,120,130,140,112,146
b.3460,3470,3480,3490,3500
c.2001, 2002, 2003,2014, 2659
proste. ;]
3 4 3