Zad.1przydzielić do tych 4 słow
Der(m),Die(f),Das(n),Die(Pl.)

Billard,Poesie,Pfert,Knochen,Name,Eltern,Pizza,Großeltern,Geschwister,
Stadt,Klavier,Kino,Tennis,Sport,Computer,Radio,Musik,Schach,
Fußball,Ruhe,Theater,Gitarre,Banane,Krimi,Land,Eistee

zad.2
Wybierz właściwy czasownik i uzupełnij zdania

Mag,Spielt,Heißen,Ist,Sind,Heißen,Heißen

Die Eltern............. Ruth and Andreas.
Die Schwester....................10 Jahre alt.
Der Bruder..................Lego.
Die Großeltern............alt.
Die Oma...........Krimis.
Die Geschwister...............Silvia Christian und Rene.
Die Tiere................... Mitzi und Karo

2

Odpowiedzi

2010-02-03T12:23:52+01:00
Das Billard
die Poesie
das Pferd bo słowa Pfert nie ma w niemieckim
der Knochen
der Name
die Eltern (pl)
die Pizza
die Großeltern (pl)
die Geschwister (pl)
die Stadt
das Klavier
das Kino
das Tennis
der Sport
der Computer
das Radio
die Musik
das Schach
der Fußball
die Ruhe
das Theater
die Gitarre
die Banane
der Krimi
das Land
der Eistee
zad2 czasowniki w tych zdaniach pisz od małej litery:)
heißen
ist
spielt
sind
mag
heißen
heißen
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-03T12:39:16+01:00
1.*das: Bilard, Pferd, Klavier, Kino, Tennis, Radio, Schach, Theater, Land
*die: Poesie,Pizza, , Stadt, Musik, Ruhe, Gitarre, Banane, Eistee
*der: Knochen, Name,Sport, Computer, Fußball, Krimi
*Pl:Großeltern,Geschwister, Eltern


2.Die Eltern heißen Ruth and Andreas.
*Die Schwester ist 10 Jahre alt.
*Der Bruder spielt Lego.
*Die Großeltern sind alt.
*Die Oma mag Krimis.
*Die Geschwister heißen Silvia Christian und Rene.
*Die Tiere heißen Mitzi und Karo.
Pozdrawiam ;)
1 5 1