Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T16:24:41+01:00
1m³ asfaltu = 1,4 t
d = m :V
d - gestość
m = 1,4 t- masa
v = 1m³
d = 1,4 t/m³

a = 20 m- szerokość boiska
b = 40 m - długość boiska
z = 40 t asfaltu

g = ? = grubosć asfaltu

1. Obliczam ilość m³ asfaltu
d = 1,4 t/m³
z = 40t

v = m: d
v = 40 t : 1,4 t/1m³
v = 28,57 m³

2. Obliczam grubośc asfaltu
V- objętość asfaltu = 28,57m³
V = a*b*g
a*b*g = 28,57 m³
20m*40m*g = 28,57 m³
800 m² *g = 28, 57 m³
g = 28,57 m³ : 800m²
g = 0,0357125 m
g = 0,0357125 m *100cm = 3,57125 cm
g = 3,57 cm
g ≈ 3,6 cm

Grubość asfaltu wynosi ok.3,6 cm
8 3 8
2010-02-02T16:27:24+01:00
20x40=800

40:1.4=28.5
800:28.5=28

odp. 1/28m≈3.6cm
3 5 3
2010-02-02T16:31:40+01:00
Masz odpowiedź do tego zadania?
Z resztą niepotrzebna, te pierwsze rozwiązanie jest na pewno dobre.
2 3 2