Odpowiedzi

2010-02-02T16:27:48+01:00
Obwód podstawy 20cm dzielimy na 4 części, czyli 20:4 = 5cm (jeden bok podstawy) Następnie 5cm * 5cm (wysokości ) = 25cm(kwadratowych) * 4 boki =100cm (kwadratowych)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T16:29:48+01:00
Pc = 120 cm2
h = 5 cm

Pb = Obp * h = 20 * 5 = 100cm2
Obp = 20 cm

Pc = 2Pp + Pb
120 = 2Pp + 100
2Pp = 20 /:2
Pp = 10cm2

Odp. Pole podstawy tego graniastosłupa wynosi 10cm2.
2 3 2
2010-02-02T21:51:49+01:00