Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T16:32:35+01:00
Zad1
Oblicz pole kwadratu którego obwód wynosi 6 dm.
Skoro O=6dm,a kwadrat ma 4 boki to:
6dm:4=1,5
Wzór na pole kwadratu= P=a*a
P=1,5dm*1,5dm=2,25dm2



zad2
Oblicz obwód kwadratu którego pole jest równe 25 cm

a*a=25cm2
Teraz wyciągamy pierwiastek z 25cm2
a=5
O=5+5+5+5=20cm

Mam nadzieję, że pomogłam :)
Pozdrawiam!
9 3 9
2010-02-02T16:32:59+01:00
Zad1
P=6x6=36dm kwadratowych
zad2
25cm kwadratowych/4=6.25cm
2 3 2