Odpowiedzi

2010-02-02T16:33:05+01:00
Zaproszenie
Mam zaszczyt zaprosić............na wieczór poetycki który odbędzie się 12.01.2010 roku przy ulicy Beznadziejnej 6 w Warszawie w Teatrze Polonia.
serdecznie zapraszam
Wiktoria
1 5 1
2010-02-02T16:35:23+01:00
Zaproszenie!!!
chciałabym zaprosić państwa na wieczór poetycki który odbędzie się w sobotę 22.05.2009r o godzinie18.30 w restauracji pod kasztanami.Serdecznie zapraszam
Wójt Gminy
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T16:39:27+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam na wieczór poetycki który odbędzie się dnia 10 lutego 2010r. w Publicznej Szkole Podstawowej nr.2 w Warszawie o godzinie 16:00. Gwarantujemy dobrą zabawę i wiersze znanych poetów. Możecie również pochwalić się waszą twórczością i przynieść wiersze.
Organizatorzy :D
2 5 2