Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-06T17:39:40+02:00
Moskwa- Kair 19cm

skala- 1cm-150km

19cm×150km= 2850km



Pekin- Warszawa 33,5cm

skala 1cm-200km

33,5cm*200km=6700km
  • Użytkownik Zadane
2009-10-06T17:41:29+02:00
Mapa w skali 1:100 000 000
Zamieniamy na kilometry 1cm-1000 km

a) Odległość na mapie między Moskwą a Kairem= 2,7 cm
2,7 cm * 1000 km=2700 km

b) Odległość na mapie między Pekinem a Warszawą=8,2 cm
8,2 cm * 1000 km=8200 km
2009-10-06T18:01:30+02:00
Odległość na mapie między Moskwą a Kairem= 2,7 cm
2,7 cm * 1000 km=2700 km

Odległość na mapie między Pekinem a Warszawą=8,2 cm
8,2 cm * 1000 km=8200 km