Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T16:41:41+01:00
Miłość, co przetrwa śmierć- miłość która przetrwa wszystko, nawet po śmierci będzie się kochać daną osobę
miłość, co przetrwa burze- miłość która pomimo kłótni nadal będzie miłością obdarzać danego człowieka
5 4 5
  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T16:45:13+01:00
1.miłoś do końca życia
2.to miłośc która przetrwa wszystkie kłótnie.
3.miłośc dobra
4.Jedna z partnerów jest niewierna
1 5 1