Odpowiedzi

2010-02-02T16:39:49+01:00
Mój pokój to moje ulubione miejsce w domu. Jest nieduży, ściany są koloru ...., podłoga wyłożona panelami. W rogu znajduje się niewielkie brązowe biurko, na którym postawiony jest komputer. Na przeciwko biurka znajduje się łóżko, nad łóżkiem wisi mapa świata. W lewą stronę od łóżka jest małe okienko. Gdy przez nie patrzę widzę mały las i jeziorko. Bardzo lubię przebywać w swoim pokoju.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T17:21:39+01:00
Mój pokój jest najprzytulniejszym miejscem w całym domu.
Znajduje sie na pietrze{chyba ze mieszkasz w blokach} / znajduje sie tuż przy drzwiach wejsciowych. Jest nieduży. Pomalowany został na zielono. Przy oknie stoi biurko, na którym można dostrzec ksiązki, komputeri drukarke. Przy zachodniej ścianie ustawione zostało łożko nad którym widnieje mapa.
Uważam mój pokój za wymarzony aczkolwiek mogłabym zmienic lub dodac w nim kilka rzeczy.



Pamietaj o akapitach.! ;)