Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T16:37:36+01:00
Przeciw sobie działają niemal wszyscy. Rejent przeciwko Cześnikowi, a Cześnik przeciwko Rejentowi. Każy z nich w każdej sytuacji stara się zrobić na przekór temu drugiemu. Sporo knuje też Podstolina - razem z Rejentem planują jej ślub z Wacławem. Należy też pamiętać o Papkinie - ten cały czas razem z Cześnikiem zastanawiają się jak uprzykrzyć życie Rejentowi. Tymczasem Klara i Wacław mają wspólny cel - pragną wziąć ślub, lecz jednocześnie robią to potajemnie i bez zgody Milczka i Raptusiewicza.'
7 3 7
2010-02-02T16:41:43+01:00
Dzialaja przeciw sobie:
rejent i cześnik
wspólny cel:
Wacław i Klara

no i to chyba wszyscy bo reszta jest obojetna
tez to miałam i nauczycielka nam tak podała
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T16:44:12+01:00
Co do odpowiedzi 'MuzaMoimZyciem' - Klara i Wacław nie wzięli ślubu w tajemnicy przed Cześnikiem i Rejentem. To Cześnik zmusił ich do tego (oni oczywiście nie protestowali :p), żeby dopiec Rejentowi, który chciał ożenić syna z Podstoliną. Z kolei Podstolina była wcześniej zaręczona z Cześnikiem, którego "olała". Wszystko tu było pogmatwane.

Wszyscy działali przeciw sobie. Najbardziej Cześnik z Rejentem. Również Podstolina działała przeciw Cześnikowi. Papkin działał prawie przeciw każdemu. Wspólny cel mieli oczywiście Klara i Wacław.
9 4 9