Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T16:40:22+01:00
W każdym
kwadracie tak
prostokącie nie
rombie nie
równoległonoku nie
trapezie nie
wszystkie boki mają jednakowe długości ?


Czy może liczyć na najlepsze.?

Mam nadzieję, że pomogłam!
Pozdrawiam!
1 5 1
2010-02-02T16:41:00+01:00
Kwadrat-tak
prostokąt- nie
romb-tak
równoległobok-nie
trapez-nie

Proszę. . . i jako pierwsza że napisałam licze na najlepsze=)