Odpowiedzi

2010-02-02T16:46:26+01:00
Bohaterowie powieśĆi pt ,, ten obcy " byli przyjaciółmi. Każdy z nich skoczył by za sobą w ogień. Przeżyli oni ze sobą wiele przygód. Były między nimi również niezgodności (sprzeczki) ale ich potężna przyjaźń to zwyciężyła. Poradzili sobie z każdym problemem z którym się spodkali. Możemy stwierdziĆ ze nawet dzisiaj jeszcze się ze soba przyjażnią...



ale nie wiem czy to dobrze .
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T16:53:48+01:00
Zenek wójcik-gdy dzieci zobaczyły go pierwszy raz miał bladą wynędzoniałom twarz zapadnięte policzki Wiadomo było żechłopiec dawno nie był w domu świadczyły o tym niestzyzone włosy podniszczona drelichlowa kurtka wymięte spodnie

pestka-przebywa w olszynach wraz z matką. pestka to dziewczyna ładna i zgrabna. ma czarne puszyste włosy które kontrastują z szarymi oczami lubi być w centrum zainteresowania

ula- to rówieśniczka i kolerzanka pestki . ula to przeciwieństwo pestki dziewczyna małomówna skryta i nieśmiała. nie lubi sie zwierzac

mam nadzieję że dasz mi najwięcej pkt bo ja to przepisywałam z książki nie tak jak inni z internetu sory że nie stawiałam przecinków!! życze ci najlepszej oceny za to
10 4 10