Odpowiedzi

2010-02-02T16:48:29+01:00
A) 3 0.8 -5.8 -0.2
b) -1,85 -3.1 -5.85 -11.075
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T16:51:00+01:00
A) Do każdej z liczb: -0,5 -2,7 -9,3 i -3,7 dodaj 3½
3½ = 3,5

-0,5 + 3,5 = 3
-2,7 + 3,5 = 0,8
-9,3 + 3,5 = - 5,8
-3,7 + 3,5 = - 0,2

Od każdej z liczb: 1³/₄ ½ -2¼ -7⅜ odejmij 3,6
1³/₄ = 1,75
½ = 0,5
-2¼ = -2,025
-7⅜ = -7,0375

1,75 - 3,6 = -1,85
0,5 - 3,6 = -3,1
-2,025 - 3,6 = -5,625
-7,0375 - 3,6 = -10,6375

1 5 1
2010-02-02T16:53:38+01:00
1.
a) Do każdej z liczb: -0,5 -2,7 -9,3 i -3,7 dodaj 3½
-0,5+3½ = 3
-2,7+3½ = 0,8 lub ⅘
-9,3+3½ =-5,8 lub -5⅘
-3,7+3½ =-0,2 lub -⅕

b) Od każdej z liczb: 1³/₄ ½ -2¼ -7⅜ odejmij 3,6
1³/₄ -3,6 = -1¹⁷₂₀
½ -3,6 = -3¹₁₀ lub -3,1
-2¼ -3,6 = -5¹⁷₂₀
-7⅜-3,6 = -10³⁹₄₀
1 3 1