Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T16:47:10+01:00
Madryt to największe miasto i stolica Hiszpanii, usytuowane w środkowej części Półwyspu Iberyjskiego, na Wyżynie Kastylijskiej, nad rzeką Manzanares, u podnóża Sierra de Guadarrama. Zajmuje obszar 607 km2 i położone jest na średniej wysokości ok. 660 m. n.p.m. Należy również do najbardziej zaludnionych miast na świecie - obecnie populacja przekracza 3 miliony mieszkańców, z czego na kilometr kwadratowy przypada ponad 5 tysięcy osób. Administracyjnie miasto podzielone jest na 21 okręgów. Madryt okazał się również atrakcyjnym miejscem dla miłośników historii, architektury i sztuki oraz turystów. W ciągu roku przybywa tu blisko 7 milionów osób przyciągniętych wizją zobaczenia wspaniałych zabytków i muzeów, jak również poznania szeroko rozwiniętej działalności artystycznej, kulturalnej i rozrywkowej miasta.

Madrid is the largest city and capital of Spain, located in the central part of the Iberian Peninsula, the Upland of Castile, on the river Manzanares in the foothills of the Sierra de Guadarrama. Covers an area of 607 km2 and is situated on an average of approximately 660 m. It should also be the most populated cities in the world - out of a population exceeds 3 million inhabitants, of whom per square kilometer for more than 5 thousand people. The city is divided administratively into 21 districts. Madrid was also an attractive place for lovers of history, architecture and art as well as tourists. Within a year he comes here nearly 7 million people attracted by the vision to see the monuments and museums, as well as a well developed understanding of artistic, cultural and entertainment city.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T16:59:58+01:00
Madryt jest to piękne miasto.
Znajduje się tam wiele fajnych klubów, restauracji oraz hoteli.
Stolica Hiszpanii zachwyca zabytkami takimi jak Plaza Mayor,Puerta del Sol.
Jedną z największych atrakcji Madrytu jest stadion Realu Madryt.
W tym wspaniałym mieście mieszka wiele pięknych kobiet.

Madrid is beautiful city.
There are many great clubs, restaurant and hotels.
Capital of spain charms antiques like Plaza Mayor, Puerta del Sol.
Stadium of Real Madrid is one of biggest highlight of Madrid.
Many beautiful women lives in this fine city.