Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-06T17:38:30+02:00
Czytanie bibli jest opłacalne dla chrześcijanina, poznaje on wtedy lepiej boga. Uczy się przykazań i woli boga. Każdy człowiek mógłby opłacalnie czytać biblie ponieważ uczy się bardzo mądrych żeczy. Najważniejsze w czytaniu bibli jest rozumienie jej.
1 5 1
2009-10-06T17:40:11+02:00
Człowieku! :D
Czytaj Biblie! To jest bardzo ważne. Czytanie jej i świadomość o tym, że Jezus umarł za nasze grzechy co więcej cierpiał skłania nas do większych refleksji. Zobacz jak on cierpiał!! Pomyśl co ty być uczynił w takiej sytuacji.

Pozdrowienia :*
1 5 1