Odpowiedzi

2010-02-02T16:51:17+01:00
Romeo i Julia stali się najsłynniejsza literacką parą zakochanych, poniewarz na końcu zabili się aby byc na zawsze ze sobą razem.
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T16:51:25+01:00
Miłośc Romea i Julii zawiera elementy dramatyczne, tragiczne a także magiczne i baśniowe. Sa tak popularni bo ich miłość jest niespełniona i tragiczna, kończy sie śmiercią obojga kochanków. Jest zakazana. Oboje kochają się tak bardzo że giną, nie mogąc życ bez drugiej osoby.
2010-02-02T16:52:56+01:00
Romeo i Julia zawsze
spotykali się na starej antenie
w tle niebieskiego nieba
zapominali o Veronie
gdzieś poza miastem
w zaułkach zachodnich dzielnic
kochali się do szaleństwa
na czerwonych dachówkach
pod białymi piórami
nieopamiętane serca
przelatując
drażniły się ze skradającym kotem
4 3 4