Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T17:12:53+01:00
Jezus Chrystus jest dla nas najdoskonalszym wzorem słuzby,ponieważ urodził się i poniósł śmierć na krzyżu dla zbawienia ludzi.Oddał swoje życie za nas,nędznych grzeszników.Całe swoje życie uzdrawiał,wypędzał złe duchy,nawracał z grzesznej drogi,nauczał.Tak ukochał ludzi,że poniósł męczeńską śmierc na krzyżu za nich,aby mogli kiedyś dostąpić zbawienia.Całe Jego życie,to służba ludziom.Nauczał ludzi i swoich uczniów,że tylko miłość i przebaczenie jest najważniejsze w życiu.
1 5 1
2010-02-02T21:56:14+01:00
Ponieważ Jezus urodził się żeby zbawić ludzi z grzechu, dlatego dał się ukrzyżować aby nas zbawić .