Odpowiedzi

2010-02-02T17:01:18+01:00
Jezu Najlepszy.
Proszę okaż miłosierdzie swoje i przyjmij wszystkich zmarłych z mojej rodziny do Swojego królestwa.Ulituj się nad nimi,bo chociaż upadali,to kochali Ciebie.
Ufam,ze wysłuchasz moja prośbę.Wieczne odpoczywanie racz im dać Panie.
Amen
38 4 38
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T18:46:53+01:00
Boże ojcze wszechmogący Zabrałeś nam z tąd.... Proszę cię o chwałę i wieczne zbawiemie dla ..../moich bliskich by doznali życia rajskiego weseląc się z tobą i resztą rodzin. Przez Chrystusa Pana naszego Amen
30 3 30