Siemka ja na piatek musze przygotować muzyke "Zremiksowaną" prze ze mnie samego tylko nie mam pojęcia jakim programem bo nie bylem na lekcji muszę jakoś fajnie zremiksować piosenkę o nazwie "Anime Libera" muszę zremiksować inaczej niż DJ raaban
plis powiedzcie jakim programem
Dam naj!!
Ps:nie pisać mi ze niema takiego programu
Z góry dzięki:]
PoZdRo Demon
jakby ktoś mógł to proszę o link

3

Odpowiedzi

2010-02-02T16:54:34+01:00
Http://www.programosy.pl/program,virtual-dj.html

ja polecam ten ;)
2010-02-02T16:54:55+01:00
Mozesz użyć tego UltraMixer 2.3.7.1 lub tego The Hot Mix MC 1.4 prosze nie raz mixowałem tym piosenki
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T19:33:59+01:00
To są programy do MIXOWANIA, a nie do REMIXOWANIA, jak to kolega wyżej napisał. Osobiście polecam FL Studio, tylko musiałbys parę tutoriali popatrzeć ;) Sam na tym 'kombajnie' tworzę i wg mnie jest spokk ;P