1. Na podstawie dramatu Romea i Julii wskaż cechy dramatu..

2. Napisz zaproszenie o mającym odbyć się w twojej miejscowości Festiwalu Teatralnego im. Williama Szekspira.

3. Napisz zaproszenie na przedstawienie teatralne pt.: ,, Romeo i Julia "

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T17:04:40+01:00
Cechy dramatu:
-monolog
-dialogi
-pisane z myślą wystawiania na deskach teatru
-podział na akty i sceny
-brak narratora
-tekst główny i tekst poboczny inaczej didaskalia

Zaproszenie
Mamy zaszczyt zaprosić wszystkich mieszkańców miasto Warszawa na Festiwal Teatralny im. Williama Szekspira, który odbędzie się w Pałacu Kultury w sali nr. 8, na 2 piętrze. Uroczystość ta odbędzie się w dniach 5-10 maja 2010 rok w godzinach 13-22.35.
Wszystkich wielbicieli Williama Szekspira serdecznie zapraszamy!!.
Organizatorzy


Zaproszenie
Dyrektor Teatru Wielkiego w Krakowie ma zaszczyt zaprosić wszystkich miłośników dramatów na spektakl pt: " Romeo i Julia ". Odbędzie się on 28 lutego 2010r. o godzinie 20.00 w sali nr 24, na piętrze 2. Cena biletów wynosi jedynie 50 złotych.
Serdecznie zapraszamy!.
1 5 1
2010-02-02T17:05:39+01:00
1. Cechy dramatu na podstawie dramatu Romea i Julii:
-proza
-sceny zbiorowe
-wątek miłości, zbrodni
-elementy baśniowości i magii
-zerwanie z zasadą 3 jedności
-rola chóru
-tragizm

2.
Serdecznie zapraszamy Państwa na Festival Teatralny im. Williama Szerspira, który odbędzie sie w dniach 18-19 lutego 2010 roku na krakowskim rynku. Jako główne atrakcje przewidujemy m.in. wystawienie sztuk teatralnych Makbet, Hamlet, Romeo Julia i wiele innych. Dodatkowo w programie wykład o sztuce szekspirowskiej wygłosi profesor Nowiński.
Godzina rozpoczęcia festiwalu: 8:00 18 lutego.
Serdecznie zapraszamy wszystkich wielbicieli Szekspira i nie tylko.
xxx

3.Zaproszenie
Mamy przyjemność serdecznie zaprosić Panią XXX na przedstawienie pt."Romeo i Julia" w gwiazdorskiej obsadzie, które odbędzie się 6 lutego 2010 roku w Teatrze Wielkim w Warszawie o godzinie 20. Obowiązują stroje wieczorowe.
xxx
3 3 3