Odpowiedzi

2010-02-02T16:56:46+01:00
Kochana Aniu.
Bardzo Cię przepraszam. Miałaś rację, to był zły pomysł. To przeze mnie dostałaś tę uwagę i nasza wychowawczyni chce obniżyć ocenę z Twojego zachowania na koniec semestru...
Ten prezent jest dla Ciebie z okazji przeprosin. Przyjmij go, a ja wszystko wytłumaczę naszej wychowawczyni.
Twoja przyjaciółka Sara.
36 2 36
2010-02-02T16:59:20+01:00
"Przyjaciel to ktoś,kto daje Ci totalną swobodę bycia sobą"-J.Morrison
Kochana Kasiu !
Przepraszam Cię za moje zachowanie. Chcę Cię serdecznie przeprosić. Oto twoja ulubiona książka . Mam nadzieje że przyjmiesz moje przeprosiny .
przyjacióka Ania

Warszawa 3.02.2010r
59 2 59
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T17:03:56+01:00
Droga Olu,

Przepraszam Cię za wszystko, czego nie powinnam była mówić. Teraz wiem, że posunęłam się za daleko. Teraz bardzo mi z tego powodu przykro.
Mam nadzieję, że przyjmiesz moje przeprosiny, a w dowód naszej przyjaźni przyjmij ode mnie tę bransoletkę.

Warszawa, 02.02.2010r.
Jola
82 4 82