1. narysuj kat o miarze 48 stopni i podaj miare kata przylegledo do niego. ( Podajcie tylko miare tego przyległego rysować nie musicie).

2. Macie kąt wierzchołkowy ( ten w kształcie x). Jeden z jego kątów rozwartych wynosi 133 stopnie. Ile wynoszą: kolejny kąt rozwarty, kąt ostry i kolejny kąt ostry.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T16:58:01+01:00
Zad 1
180°-48°=132°
Drugi kąt 132°
zad 2
Kąt rozwarty 133°
Kąt ostry: 180°-133°=47°
2 kąt ostry 47°
2010-02-02T17:00:12+01:00
1. 132stopnie

2. 2 kąt rozwarty 133stopnie Kąt ostry 47stopni 2 kąt ostry 47stopni

Tak mi się wydaję