Odpowiedzi

2010-02-02T16:57:22+01:00
Miłosć-uczucie które sie darzy komuś czemuś
szczęście- emocje które uszczęśliwiają
nienawiść- uczucie które sie daży jak jest sie na kogość bardzo złym
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T16:59:41+01:00
Miłość to najpiękniejsze uczucie jakiego można doznać. Kochać to znaczy obdarzać uczuciem(miłościom)innych.
„Szczęście to: ani dobrobyt, ani przyjemność, ani zadowolenie, ani radość – ale trochę tego wszystkiego naraz.” Prawdziwe szczęście daje człowiekowi miłość i szacunek innych.
Nienawiść .. bywa przeciwieństwem Miłości i opiswana jako uczucie , następujące w wyniku Bólu związanego z uczuciem zraniona i oszukiwana .

Liczę na naj .. ;)