Odpowiedzi

2009-10-06T17:44:05+02:00
ALKOHOL POWODUJE RÓŻNE SKUTKI UBOCZNE KTÓRE SĄ GŁÓWNĄ PRZYCZYNĄ WYPADKÓW.NAJCZĘSTSZYMI SĄ:

-NUDNOŚCI
-OSŁABIONA KOORDYNACJA RUCHU
-MOŻLIWE JEST TAKŻE UŚCNIĘCIE PODCZAS PROWADZENIA SAMOCHODU!!

MAM NADZIEJE ŻE CI POMOGŁEM XD

PROSZE WYBIERZ MOJĄ ODPOWIEDŹ JAKO NAJLEPSZĄ OK?

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

KOLEGA POWYŻEJ SIE ROZPISAŁ ALE WSZYSTKO Z NETA SKOPIOWAŁ NIC ZGŁOWY PEWNIE NAWET NIE SPRAWDZAŁ CZY JEST POPRAWNIE XD

KOLEGO POWYŻEJ (BEZ URAZY XD)
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-06T17:57:48+02:00
Alkohol negatywnie wpływa na kierowców, gdyż w stanie nietrzeźwości możemy widzieć podwójnie, często nie możemy zachować równowagi ani skupić się, jesteśmy rozkojarzeni i nie panujemy nad sobą, następuje opóźnienie czasu reakcji, co może powodować zagrożenie na drodze, a nawet wypadki ze śmiertelnymi skutkami. Po zażyciu alkoholu mogą występować też nudności i bóle głowy.
2 5 2