Odpowiedzi

2010-02-02T16:59:09+01:00
Chleb jest dla nas pożywieniem czymś co daje nam energię i radość życia.I my powinniśmy być radością dla innych
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T17:28:18+01:00
Zostaliśmy stworzeni na wzór Boga. To Bóg zesłał nam na Ziemię Syna Swego Jednorodzonego. Jezus był dobry jak chleb. I my też powinniśmy jeżeli chcemy aby Bóg nas zbawił. Musimy głosić Słowo Boże, chodzić do Kościoła, pomagać innym ludziom którzy są skrzywdzeni przez innych ludzi. Bezinteresownie pomagający człowiek to człowiek dobry jak chleb. Zostaliśmy stworzeni na wzór Boga więc i my starajmy się być dobrymi tak jak nasz Ojciec w Niebie.


Mam nadzieję, że pomogłam:)