Podane wyrazy to nazwy wlasne czy nazwy pospolite:zamki,Wawel,Szczerbiec,miecz,królów
2.Uzupełnij tekst wielkimi lub małymi literami.
Zazwyczaj w każdym państwie...uropejskim jest..uzeum...arodowego,w którym prezentuje się zbiory sztuki.W ..olsce równieżzostało utworzone..uzeum ...arodowe którego siedzibą jest ..arszawa.Ma ono liczne filie w największych miastach naszego kraju.W jego zbiorach znajduje sie wiele róznych kolekcji i kazdy zwiedzajacy moze znalesc cos co go zainteresuje.Nie powinni pominac zwiedzania ..arszawskich placówek ..alerii ..ztuki...tarożytnej i..aleri ...ztuki..redniowiecza.Mozna tu znalesc równie ciekawe eksponaty jak w innych ..aleriach ..ztuki w ..uropie.
3.Dokonaj analizy wyrazów złożonych:deskorolka,nartosanki,Zielona Góra,Jelenia Góra,korkociąg.
PILNE..PROSZĘ DO 20...

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T17:02:53+01:00
1.
Nazwy własne: Szczerbiec, Wawel
Pospolite: reszta

2. e, m, n, P, M, N, W, w, G, S, S, G, S, Ś, g, s, E

3. deskorolka - deska na rolkach
nartosanki - narty i sanki w jednym
Zielona Góra - zielone wzgórze
Jelenia Góra - wzgórze, na którym są/były jelenie
korkociąg - przyrząd do ciągnięcia korka
46 1 46
2010-02-02T17:04:48+01:00
Podane wyrazy to nazwy wlasne czy nazwy pospolite:zamki,Wawel(własne),Szczerbiec (Własne),miecz(pospolita),królów(pospolita)
2.Uzupełnij tekst wielkimi lub małymi literami.
Zazwyczaj w każdym państwie...europejskim jest..muzeum...narodowego,w którym prezentuje się zbiory sztuki.W ..Polsce równieżzostało utworzone..Muzeum ...Narodowe którego siedzibą jest ..Warszawa.Ma ono liczne filie w największych miastach naszego kraju.W jego zbiorach znajduje sie wiele róznych kolekcji i kazdy zwiedzajacy moze znalesc cos co go zainteresuje.Nie powinni pominac zwiedzania ..warszawskich placówek ..Galerii ..Sztuki...Starożytnej i..Galeri ...Sztuki..Średniowiecza.Mozna tu znalesc równie ciekawe eksponaty jak w innych ..galeriach ..sztuki w ..Europie.
3.Dokonaj analizy wyrazów złożonych:desko rolka,narto sanki,Zielona Góra,Jelenia Góra,korko ciąg.
9 3 9