Odpowiedzi

2010-02-02T17:04:28+01:00
Autor - używamy tego wyrazu w 3 osobie liczby pojedynczej
Młody - określenie ogólne, w tym przypadku miało być "młodym"
Odważnym - określenie do innego wyrazu (np. odważnym rycerzem, magiem)
2010-02-02T17:05:10+01:00
1 zdanie---- nie mówi się "jestem autor" tylko JESTEM AUTOREM!
2 zdanie----nie pisze się raczej :będąc" tylko GDY BYŁEM MŁODY, NIE MYŚLAŁEM O PISANIU!
3 zdanie---- nie mówimy "bardzo odważnym" tylko WIEDZMIN BYŁ BARDZO ODWAŻNY!
:p
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T17:05:54+01:00
W tych zdaniach zamiast osoby zastosowano bezokoliczniki i na tym polega błąd. Te zdania powinny wyglądać tak:
Jestem autorem.
Kiedy byłem młody nie myślałem o pisaniu.
Wiedźmin był bardzo odważny.




liczę na naj. :D