Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T17:09:05+01:00
Pochmurno i czasami opad śniegu.

temp. max: 1°C
temp. min: -12°C
wiatr:
zachodni 21.6 km/h
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T17:10:20+01:00
Pogoda w Polsce na dzisiaj:

Dzisiejsze ciśnienie atmosferyczne w Polsce wynosi 1008 hPa. Temperatura rozkłada się następująco: na północy termometry wskazują - 5 ⁰C, a na południu -4⁰C i -6⁰C. W centrum Polski temperatura waha się między -4 i -3 ⁰C. Najcieplej jest na północnym-zachodzie( 0⁰C), a najzimniej, bo -6⁰C jest na południowym-wschodzie. Opady śniegu zawitały natomiast do mieszkańców wschodniej Polski.