Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T17:18:16+01:00
Rodzaje ciszy:
-''cisza przed burzą,''
-cisza po kłótni z kimś,
-cisza z braku towarzystwa,
-cisza relaksująca,
-cisza zwana rozmowa z Bogiem,
-cisza sumienia.

Co przeszkadza w ciszy:
-hałas,
-brak koncentracji,
-gdy mamy coś na sumieniu,


Co pomaga w ciszy:
-samotność,
-wiara,
-rozum,
-Różaniec.


Mam nadzieję, że pomogłam:)
2010-02-02T17:35:10+01:00
Wydaje misię,że rozchodzi się tutaj o ciszę oczu,uszu, umysłu i mowy.
Co przeszkadza ciszy? wyrzuty sumienia,troska o inne jakieś rzeczy,niedostateczne zainteresowania i wyobraźnia.
Co pomaga w ciszy? skupienie, rozmodlenie i wewnętrzny spokój.