Odpowiedzi

2010-02-02T17:14:33+01:00
Są to:

-Klęski głodu
-Częste konflikty zbrojne
-Śmiertelna choroba AIDS
-Dzielnice nędzy w dużych miastach.

Proszę :)
3 5 3
2010-02-02T17:15:19+01:00
Klęski głodu,
często konflikty zbrojne,
choroby zakaźne,
dzielnice nędzy w wielkich miastach,
brak stałego dostępu do wody pitnej,
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T17:15:21+01:00
*głód i niedożywienie
*eksplozja demograficzna
*znaczny odsetek analfabetów w społeczeństwie
*niski poziom oświaty i ochrony zdrowia
*niewielki udział usług i przemysłu w tworzeniu PKB
*brak podstawowej opieki medycznej
4 5 4