Wyszukaj w słowniku wyrazów bliskoznacznych synonimy.
1. smutek-..........................................................
2.radość-...........................................................
3.gniew-............................................................

Ułóż z nimi zdania

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T17:15:53+01:00
Smutek:
- żal
- przygnębienie
- zniechęcenie
- zasmucenie
- zmartwienie
- depresja
- melancholia

radośc
- szczęście
- zadowolenie
- euforia
- zapał
- wesołośc

gniew :
- wzburzenie
- iryutacja
- oburzenie
- zdenrewowanie
- rozdrażnienie
- złośc
- podenerwowanie
- szał
-furia
- wściekłośc
- amok

20 4 20
  • Użytkownik Zadane
2010-02-02T17:17:23+01:00
Smutek-depresja,dno dołek psychiczny ponurosć przygnębienie
radosć- frajda uciecha zabawa weosły nastrój roskosz
gniew furia wściekłosć złosć wzburzenie wkurwieniexd :D

Depresje klasyfikuje się dzisiaj jako zaburzenie nastroju.
natalia miała wielka frajdę gdy na komunię dostała bmx.
Małgorzata była wściekła na swoja siostre ponieważ jej młodsza siostra popsuła jej płytę z ulubionym wykonawcą.
9 3 9
2010-02-02T17:18:44+01:00

smutek- boleść, ból, opłakiwanie, rozpacz, żal, żałoba, tęsknota, żal, zmartwienie

Po śmierci kota Alicję ogarną wielki smutek z powodu odejśćia jej ukochanego zwierzątka.

radość- rozradowanie, szczęście, uciecha, wesołość, wesoły nastrój, przyjemność, radość, rozkosz, uciecha, zadowolenie

Po wygranym meczy w drużynie panowała radość ze zdobycia tytułu mistrza.

gniew- amok, furia, pasja, rankor, rozjuszenie, rozsierdzenie, wkurwienie, wnerwienie, wściekłość, wzburzenie, złość

Ogarną mnie wielki gniew wobec Janka po tym jak dowiedziałem się że mnie okłamał.
27 4 27