Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T17:13:52+01:00
Poznań
Kościan
Mosina
Piła
Oborniki

Warta
Noteć
Prosna

Powidzkie
Góreckie
Strzeszynek
1 3 1
2010-02-02T17:15:48+01:00
Miasta: Poznań, Kalisz,Konin,Turek,Piła, Wągłowiec, Złotów,Kępno
rzeki: Warta,Prosna,Noteć
jeziora:Gosławskie Powidzkie,Gopło,żnińskie duże,bytyńskie,Biędno

:)
1 5 1
2010-02-02T17:18:52+01:00
Miasta: Poznań, Gniezno, Konin, Piła
rzeki: Warta, Noteć , Prosna
jeziora: Witobelskie, Białe,
1 3 1