Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T17:14:24+01:00
Zaproszenie
Szkolny Samorząd Uczniowski serdecznie zaprasza wszystkich na festyn, który odbędzie się 25.03.2010 roku, o godzinie 13:00, na boisku szkolnym. Na zabawie będą sprzedawane słodycze, upieczone i zakupione przez uczniów. Pieniądze ze sprzedaży przeznaczone są na pomoc ludziom, którzy ucierpieli podczas katastrofy w Haiti.
Przewodniczący - Janek Żurek

"Zaproszenie" na środku, akapit przed pierwszym wyrazem. Wszystko jest dobrze.
1 5 1
2010-02-02T17:15:45+01:00
Zachęcam do udziału w szkolnym festynie.! Będzie wspaniała zabawa . Odbędzie się też sprzedasz słodyczy. Bardzo serdecznie zapraszam (i zachęcam do brania udziału w sprzedaży słodyczy )

;)) ;]] xd.