Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T17:21:03+01:00
A)2x(x-5)-3(x do kwadratu-2x)+(x-2)x=2x<kwadrat> -10x-3x<kwadrat>+6x+x <kwadrat>-2x=6x

b)a(a+b+c)-b(a-b+c)-c(a-b-c)=a2+ab+ac-ab+b2-bc-ca+cb+c2=a2+b2+c2
4 3 4
2010-02-02T17:22:31+01:00
Sluchaj jestem w gimnazjum :) ale juz zapomnialam jak to sie oblicza, ale a jakos zrobilam :) wiec tak :
a)2x(x-5)-3(x do kwadratu-2x)+(x-2)x=2xdo kwadratu+10x-3xdo kwadratu+2x+xdo kwadratu-2x=xdo kwadratu+10x
powinno byc dobrze :)
4 2 4