PrOszę poóźciee.! ; / dajee naj. ;*
nie jestem dobra z matmy. ;/
zad.1Oblicz:
a) 2,5 % kwoty 1000 zł.
b) 12,5 % 800 kwoty $.
c) 3,3 % kwoty 150 euro.
d) 2,1 % masy 40 t.

zad.2. porównaj wielkości :
a) 60 zł i 11 % kwoty 600 zł
b) 5,70 zł i 10,5 % kwoty 57 zł
c) 40 kg i 19,8 % masy 200 kg
d) 5500 $ i 109% kwoty 5000 $

proszę pomóżcie , przyjmuję rozwiązania do 20.
daje naj oczywiście. ;))

3

Odpowiedzi

2010-02-02T17:21:45+01:00
A)25
b)100
c)4,95
d)0,84

126
11,685
79,6
10950
2010-02-02T17:28:04+01:00
Zad.1
a)2,5 % kwoty 1000 zł= 25zł
b)100
c)4,95
d)0,84 t

zad.2
a)66zł, czyli większe od 60zł
b)5,98zł, czyli większe od 5,70zł
c)39,60kg, czyli mniejsze od 40kg
d)5450$, czyli mniejsze od 5500$

:))))))))))))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T17:28:53+01:00
Zad.1
a) 25 zł
b)100 $
c) 4,95 euro
d)0,84t co daje 840 kg

zad.2
a) 126 zł
b) 11,69 zł
c) 79,6 kg
d) 10950 $

Proszę Bardzo oto rozwiązanie :)