Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-02T17:17:27+01:00
50m * 30m *1,8m = 2700m3

W stawie znajduje się 2700m3 wody
2 4 2
2010-02-02T17:17:44+01:00
30m×50m×1,8m=2700m³

W stawie znajduję się 2700m³ wody
1 4 1
2010-02-02T17:21:14+01:00
1dm3=1l
należy obliczyć objętość prostopadłościanu ze wzoru:
V=abh
gdzie:
a=30m=3dm
b=180cm=18dm
h=50m=5dm
V=3dmx18dmx5dm=270dm3
Odp: W stawie znajduje się 270dm3 wody, czyli 270 litrów wody.
1 2 1